Ljusfenomen

Jag var till tandläkaren i Sälen på eftermiddagen och när jag åker hem över fjället så får jag uppleva någon ovanligt. Pratar med Morgan på telefon och han har sett det samma. Jag har bara kameran i min mobil med mig och av den bli det inga bra bilder så Morgan går ut och tar några  bilder. Det ser ut som om det skulle vara norrsken fast på dagen, har aldrig sett något liknande. För några dagar sedan så var det också en underbart fin solnedgång och jag tog bilder från verandan.

Ljusfenomen
image394
image395
image396


Solnedgång i Rörbäcksnäs 
image397image398

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj gud vilka fina bilder. Vad andvänder du för kamera? Tycker du får så fina bilder =) Jag hoppas det är bra med er och lilla hund familjen. Kram Marie

2008-01-27 @ 19:37:39
URL: http://www.marieeriksson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0