Jobb!

Jag har fått ett deltidsarbete på Gruppboendet här i Rörbäcksnäs. Har provat på det nu och det verkar vara ett arbete som jag kommer att trivas kanonbra med. Jättetrevlig personal och nära till jobbet! Vad mer kan man önska!
Hundarna får ju förstås vara ensamma hemma ibland, dom gånger när dom inte kan vara med, men det funkar jättebra. Visserligen har en kudde och en matta blilvit söndertuggade men det får man ju räkna med. Allt ska inte gå som en dans på rosor. Har beställt en drag- och frostfri lucka till deras varmbonade hundkoja där vovvarna kan vara när det är väder för det, där är det varmt och skönt. Jag har också möjlighet att på dagtid åka hem och rasta dom. Det är bara nattetid som man är ensam på boendet och jag har bara en natt i veckan och då är det Morgan som ansvara för hundarna.


Så här fint är det inte ute nu, visserligen snö men TÖ!
image383

Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis till jobbet :)

2008-01-10 @ 23:55:06
URL: http://sandraerixon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0