SNÖ på riktigt!

Som SMHI sa så snöar det ymnigt idag. Eftersom jag inte fått på några vinterdäck så ska jag hålla mig hemma idag. Hundarna tycker det är spännande och dom blev extra tokiga när det var vitt på marken. Det är så där tyst och ljust ute som det är när snön faller ner och det nästan inte är någon vind. Jag gillar snö och vinter på ett vis och det är att det blir ljusare och renare ute, man kan åka skoter och skidor. På ett annat vis gillar jag inte snön och det är för att blir det MYCKET jobb eftersom i stort sett hela släkten är i snösvängen och man kan inte planera något i förväg utan måste alltid kolla vädret om saker och ting kan bli verklighet eller inte. Men eftersom det är vårat levebröd så är det bara att gilla läget.

Nora och Tuva-Lisa busar i snön!
image320

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0