Grattis Cesar, Hugo, Diesel, Bea, Nora och Tuva-Lisa!

Idag är det fem månader sen vi var till veterinären i Trysil och plockade ut sex valpar ur Wilmas mage. Det har varit en händelserik tid som förflutit sedan dess. Fullt upp medans alla bodde kvar hemma och efter det så var Cesar hem en sväng för att få en ny familj i Sundsvall och Nora en lite längre sväng för att få en ny familj i Dala-Järna. Min kennel är nu registrerad i SKK och jag har fått ett fint diplom som jag ska rama in och sätta på väggen. Tänk så kul det har varit (och är) att få så mycket kontakt med nya (hund)människor. Jag ser fram emot när nästa kull ska bli till och hoppas det blir till våren. Ska börja så smått att marknadsföra mig som hundpensionat/dagis och fixa hemsida så det finns fortfarande mycket att stå i. Ej att förglömma är att Tuva behöver en hel del tid för att formas till en trevlig ung fröken, fast det är hon ju redan, men lite mera hyfs och lydnad skulle inte skada. Ser också fram emot valp-träff till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0