Halloween!

I fredags kväll så klädde Johanna ut sig och gick ut på byn med några kompisar för att skrämma lite folk. Dom som bor här vet då också att på fredag kväll så snöade det, haglade och regnade om vart annat. Så frusen men glad kom hon hem ett par timmar senare. Pengar, godis och frukt blev skörden. Efter en välbehövlig varmdusch och sen pyjamas på så var hon nöjd för dagen. Arg på mig själv för att jag glömde ta kort på häxan!

I går kväll så fick jag ett infall och började städa ur skafferiet, det var länge sedan det blev ordentligt gjort. En del av det som nu har blivit grismat gick ut i datum 2002. Det blev tre hela konsumkassar med gammal mat som nu ska fraktas till Löten där grisarna bor. Men det blev stor plats i skafferiet!  Måste nog fylla på med lite färskt i morgon.

Idag har vi varit till min bror som bor i Transtrand och hämtat ett piano. Pianot kommer ursprungligen från min farmor och farfar och det hamnade hos min bror när dom gick bort. Han ville inte ha det längre så nu har det flyttat hit. 

Pianot på plats......måste nog flytta tavlorna lite...;)
image339

Kommentarer
Postat av: erika

kommer sakna jodie.. och jag saknar er för fullt!

2007-11-10 @ 20:57:29
URL: http://chillerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0