Avslaget.

Idag är en sån där dag som man vill stryka ur almanackan tror jag ganska många här på Näset tycker, i alla fall dom som var på 40 års-kalas igår. En av dom var min sambo och han har en tung dag idag. Fler som har det tungt i dag är min son som fyllde 20 igår. Wilma har mot Johannas besvikelse inte nedkommit med några valpar hittills denna helgen. Hon väntar väl till efter helgen då det blir lungt i huset. Det är otroligt många som är engagerade i att Wilma ska ha valpar, tror minst halva byn + släkt och vänner är nyfikna och spända på resultatet. Jag hoppas vi slipper vänta så länge till, inte minst för Wilmas skull så inte valparna blir så stora att klämma ut. Ha en skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0