Spring i benen!

Idag på eftermiddagen så fick valparna komma ut på verandan för första gången. Först så kissade och bajsade vi in stället och sen lade vi oss och sov. Dom verkligen älskar att springa på större ytor, bita i mattor och fötter. Åska kom idag som en överaskning, ingen förvarning så helt plötsligt så slog det ner i huset. Som tur var så var det bara skärmen till den gamla datorn som gick sönder så jag fick gå ner i förrådet och letade fram en gammal skärm så den fungerar nu i alla fall. Min bärbara dator gick det inte så bra med fick jag beskad om idag, hårddisken var helt paj så alla bilder på valparna som jag inte lagt på bloggen är helt borta. Snyft!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0