Det går för fort!

Tiden bara rusar iväg och valparna växer och växer. Jag försöker att ta vara på den korta tid som dom är riktigt små. Snart så blir det fullt upp med att byta tidningar och ta ut dom på dagarna när det är fint väder. Jag kan sitta i valplådan med Wilma i knät och titta på de sovande valparna tills rumpan domnar på mig och sen får jag kravla mig upp. Wilma tycker de är helt ok att jag kollar hennes valpar och väger dom, men än så länge så får dom mest vara ifred man bara beundrar de framsteg dom gör. Idag är det kanonväder så plantering av blomplantorna och kryddväxterna som jag köpte igår i Sälen ska ner i jorden och i grytor och krukor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0