Cesar vår bonushund!

För drygt en vecka sedan kom Cesar tillbaka från sin första familj och han har kommit in i flocken ordentligt. I början hade Jodie lite svårt att koppla av när det blev "två små" att hålla reda på men nu är det bara bus och dom kan ligga i en "hög" allihopa och sova bredvid varandra. Han är också lika trygg som sin syster Tuva-Lisa och har han somnat på ett ställe t ex i kontoret så ligger han kvar och sover färdigt även efter att jag gått därifrån. När vi är och hälsar på hos vänner där han aldrig varit förut så gillar han bara läget och lägger sig att sova när han blir trött. När vi är ute så är det andra bullar, då är det bara bus för hela slanten, han älskar att springa i blåbärsriset och jaga eller jagas av Tuva-Lisa. Han är lugn i bilen också och fast man står på parkeringen utanför Centrumhuset i Sälen och massor av människor passerar och tittar så lägger han sig lugnt ner och sover. Inte hoppar han på människor heller så en helt perfekt hund söker ett tryggt varaktigt hem. En kompis till mig sa igår att "den här killen kan du bara inte sälja, han är ju en guldhund!". Uppriktigt sagt så vet jag inte hur jag ska göra, jag är verkligen förvirrad!

Cesar i detta nu.

image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0